თემატურ კალენდარული გეგმა
ისტ-ში
V კლასი
სსიპ ქალაქ ქუთაისის
N36 საჯარო სკოლა
პედაგოგი: ნატალია თურქაძე
2016-2017 სასწავლო წელი
I სემესტრი
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათი
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და
სასწავლო მიზანი
|
მოსალოდნელი შედეგი
|
შეფასება, მეთოდები,
სტრატეგიები
|
1.1 ჩვენ და კომპიუტერი
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
გამოთვალითი ტექნიკის
განვითარების ისტორიის მიმოხილვა, ფუნდამეტურ მეცნიერებათა შორის ინფორმატიკის ადგილისა
და როლის გააზრება. კომპიუტერის შემადგენელი მოწყობილობების გაცნობა.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური
და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები
და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დისკუსია
|
|
1.2 როგორ მუშაობს
კომპიუტერი
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
კომპიუტერის დამიშნულებისა
და მისი მუშაობის პრინციპების გააზრება. კომპიუტერთან მუშაობის ელემენტარული უნარ-ჩვევების
გამომუშავება, კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, პაუზებით კითხვა
სწავლა კეთებით
|
|
1.3 ოპერაციული
სისტემა Windows XP
|
2
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
კომპიუტერის უზრუნველყოფის
შესახებ ზოგადი წარმოდგენის შექმნა, ოპერაციული სისტემის დანიშნულების გააზრება.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
||
1.4 Windows
XP-ის გამოყენებითი
პროგრამები
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
Windows XP-ის
გამოყენებითი პროგრამული უზრუნველყოფის ზოგადი მიმოხილვა. Wordpad ტექსტური რედაქტორის
შესწავლა. ტექსტზე მუშაობა. კომპიუტერთან მუშაობის უნარჩვევების გამომუშავება.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
1.5 Wordpad-ში
მუშაობა. ტექსტის აკრეფა
|
2
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
|||
1.6 როგორ იმახსოვრებს
კომპიუტერი ინფორმაციას
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
სიმბოლოთა წარნოდგენა
ციფრულ მოწყობილობაში. მეხსიერების საზომი ერთეულები,
მეხსიერების ორგანიზება, მყარი დისკი და მისი ნაწილები.
|
ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური
და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები
და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სასკოლო დისკუსია
|
|
2.1 დავხატოთ
პროგრამა Paint-ში
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
პროგრამა Paint-ის გაცნობა, ძირითადი სახატავი ინსტრუმენტების
მიმოხილვა. ნახატის შექმნა. კომპიუტერთან მუშაობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
|
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V. 6.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული
საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
2.2 Paint-ში ნახატის შენახვა და გახსნა. პრაქტიკული
მუშ აობა ,,შემოდგომა“ ხატვა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ნახატის შენახვისა
და გახსნის შესწავლა. გრაფიკული რედაქტორთან, კომპიუტერთან უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V. 6.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული
საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
2.3 Paint-ში გავაფერადოთ ნახატები. გასაფერადებელი ინსტრუმენტის
გამოყენებით ნახატების გაფერადება
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლეები ეცნობიან
გაფერადების ინსტრუმენტს და მისი გამოყენებით აფერადებენ საკუთარ ნახატს ,,ჩემი სოფელი“.
ასევე აფერადებენ თანდართულ დისკზე არსებულ გასაფერადებლებს.
|
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V. 6.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული
საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
2.4 ფიგურები
Paint-ში.
სხვადასხვა სახის ფიგურების შექმნა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ფიგურების გამოყენებით
ნახატების შექმნა.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
2.5 ფაილი და საქაღალდე
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ფაილისა და საქაღალდის
ცნების და ფაილისა და საქაღალდეების მისამართების გააზრება.
|
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
2.6 ფაილის ამოჭრა, კოპირება და ჩასმა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ფაილისა და საქაღალდის
ამოჭრა, კოპირების და ჩასმის გააზრება. წაშლა
და აღდგენის გაცნობა.
|
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
2.7 Paint-ში სახატავი ფურცლის ზომა და მაშტაბი
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა
სახატავი ფურცლის ზომისა და მასშტაბის რეგულირების შეცვლის მნიშვნელობას.
|
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
შემაჯამებელი
დავალება N 1
|
1
|
კომპიუტერი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური
და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები
და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V. 6.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული
საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
დამოუკიდებელი სამუშაო განმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
|
||
3.1Windows
XP-ის სამუშაო მაგიდის
ფონი
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა
Windows XP-ის
სამუშაო მაგიდის ფონის შეცვლას.
|
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.2 ტექსტური
რედაქტორი MS Word 2007 კლავიატურაზე ბეჭდვის წესები
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
MS
Word 2007-ის
დანიშნულების გაცნობა და პროგრამის ფანჯრის მიმოხილვა. ტექსტებზე მუშაობის უნარ-ჩვევების
გამომუშავება.დოკუმენტის შენახვა/გახსნა. ბეჭდვის შესწავლა ათივე თითის გამოყენების
მეთოდით.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დისკუსია
|
|
3.3 MS
Word 2007 ტექსტის შეტანა. რედაქტირება და დოკუმენტის შენახვა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
||
3.4 MS
Word 2007 ამოჭრა, კოპირება, ჩასმა, მეხსიერების ბუფერი
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ტექსტური რედაქტორის
ეფექტურად გამოყენება, ტექსტის რედაქტირების ხერხების გაცნობა: მონიშნული ტექსტის
ფრაგმენტზე სხვადასხვა სახის ოპერაციების შესრულება: ამოჭრა, კოპირება, ჩასმა.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
||
3.5 MS
Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,მაღაზია“
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებლად მუშაობა
|
||
3.6 MS
Word 2007 როგორ გავაფორმოთ ტექსტი. სხვადასხვა შრიფტის გამოყენებით ტესტების
შექმნა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ტექსტის დაფორმატების
საშუალებები. ქართული შრიფტის თავისებურებები.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 6.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული
საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.7 MS
Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,საქართველო“
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებლად მუშაობა
|
||
3.8 MS
Word 2007 კომპიუტერის გარე მეხსიერება
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ოპტიკურ დისკებთან
და Flash ბარათთან მუშაობის შესწავლა. კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების
განვითარება.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის
ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.9 MS
Word 2007 ინფორმაციის ჩაწერა კომპაქტ დისკებზე
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
||
3.10 MS
Word 2007 ფაილის ტიპების გაცნობა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე შეძლებს
ერთმანეთისგან განასხვავოს ფაილები ტიპების მიხედვით, შეძლებს ფაილებისა და საქაღალდის
დაარქივება-განარქივებას.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
|
ჯგუფური მუშაობა.
სწავლა კეთებითგანმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
|
|
3.11 MS
Word 2007 ფაილის დაარქივება
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
სწავლა კეთებითგანმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
|
||
3.12 MS
Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო. სხვადასხვა ტიპის ფაილების შექმნა
|
2
|
კომპიუტერი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4.
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
|
დამოუკიდებელი მუშაობა,
განმსაზღვრელი.
|
||
შემაჯამებელი დავალება N 2
|
1
|
კომპიუტერი
|
განვლილი
მასალის შეჯამება.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების
შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის
მიღების, შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
II სემესტრი
გაკვეთილის
თემატიკა
|
საათი
თი
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და სასწავლო მიზანი
|
მოსალოდნელი შედეგი
|
შეფასება, მეთოდები, სტრატეგიები
|
3.13 განვლილი მასალის განმეორება. პრაქტიკული სამუშაო
MS Word 2007-ში
|
1
|
კომპიუტერი
|
I სემესტრის საკითხების გამეორება
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
დამოუკიდებელი მუშაობა განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
|
|
3.14
MS Word 2007 აბზაცები
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ტექსტზე მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება. ტექსტურ
რედაქტორში აბზაცების დაფორმატების შესწავლა. დოკუმენტში გვერდის პარამეტრების განსაზღვრა
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
სწავლა კეთები განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
|
|
3.15
MS Word 2007 ფურცლის პარამეტრები
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
სწავლა კეთებით განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
|
||
3.16
MS Word 2007 პრაქტიკული
სამუშაო ,,კონტინენტები“, ,,განცხადება“
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
||
3.17
სიმბოლოები და ფორმულების ჩასმა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ტექსტურ რედაქტორში სიმბოლოებისა და ფორმულების ჩასმის
შესწავლა.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.18
ფიგურები MS Word 2007-ში
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ტექსტურ რედაქტორში გრაფიკული ელემენტების გამოყენების
შესწავლა. ილუსტრირებული დოკუმენტზე მუშაობა. ფიგურებზე მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.19
ფიგურების დაფორმატება MS Word 2007-ში
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
||
3.20
MS Word 2007 პრაქტიკული
სამუშაო ,,ჩემი ეზო“
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
||
3.21
MS Word 2007 პრაქტიკული
სამუშაო ,,ჩემი სკოლა“
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
||
3.22
MS Word 2007 ძიება დოკუმენტში
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
დოკუმენტში სიტყვებისა და ფრაზების მოძებნის ხერხის
გაცნობა. ფაილებისა და საქაღალდეების ძებნა.
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
სწავლა კეთებით
|
|
3.23
MS Word 2007 ფაილებისა
და საქაღალდეების ძებნა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
||
3.24
MS Word 2007 სურათების
ჩასმა ტექსტურ რედაქტორში
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ტექსტურ დოკუმენტის გრაფიკული ელემენტებით გაფორმების
შესწავლა. ილუსტრირებულ დოკუმენტზე მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.25
MS Word 2007 პრაქტიკული
სამუშაო ,,სერტიფიკატი“
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
||
3.26
MS Word 2007 პრაქტიკული
სამუშაო ,,ეს საინტერესოა“. სურათები საიტიდან icode.ge
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
||
3.27 ტექსტის მართლწერის შემოწმება და ავტომატური გასწორება
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ტექსტურ რედაქტორში მართლწერის შემოწმების შესწავლა,
დოკუმენტში ავტოკორექციის გამოყენება, კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.28 ცხრილები ტექსტურ რედაქტორში
|
2
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ინფორმაციის
ორგანიზება ცხრილების დახმარებით. ცხრილის აგება, სვეტების და სტრიქონების გაერთიანება,
ჩამატება და წაშლა.
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.29
პრაქტიკული სამუშაო ,,შექმენი გაკვეთილების ცხრილები“
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
||
3.30
დოკუმენტის ბეჭდვა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
საბეჭდი მოწყობილობების გაცნობა, კომპიუტერთან ურთიერთობის
უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
შემაჯამებელი
დავალება N 3
|
1
|
კომპიუტერი
|
განვლილი მასალის შეჯამება.
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
დამოუკიდებელი
სამუშაო კომპიუტერთან. ტესტი განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი
|
|
4.1
როგორ ჩავწეროთ ხმა კომპიუტერში
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
კომპიუტერში ხმოვანი ინფორმაციის შემტანი მოწყობილობების
გაცნობა. Sound rekorder პროგრამასთან
მუშაობის შესწავლა.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
4.2 როგორ შეიქმნა ინტერნეტი
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ინტერნეტ ქსელის შექმნის ისტორიას.
გაიგებს, რა არის ლოკალური და გლობალური ქსელი, ინტერნეტ ბრაუზერები და ნავიგაცია
ინტერნეტში.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
4.3
ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიების
ხერხებს,როგორიცაა სინტაქსი, ეთიკურ და საკანანმდებლო აქტებს.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
4.4
პროგრამის ინსტალანცია და დეინსტალაცია
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა პროგრამები ინსტალაციის ძირითად
მეთოდებს. როგორ შეიძლება გადმოწერონ სხვადასხვა სახის პროგრამები და დაინსტალიროს
და მოახდინოს მისი დეინსტალაცია.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
შემაჯამებელი
დავალება N 4
|
1
|
კომპიუტერი
|
განვლილი მასალის შეჯამება.
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|
5.1
ელექტრონული ცხრილები MS Excel 2007
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილების დანიშნულებას
და სტრუქტურას.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
5.2
MS Excel 2007 განმეორებადი
ინფორმაციის შეტანა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში მონაცემების
შეტანის პროცესს.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
5.3
MS Excel 2007 უჯრების დაფორმატება
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში უჯრების
დაფორმატების პროცეეს.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
5.4
MS Excel 2007 ფორმულები
გამოვთვალოთ სწრაფად
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე შეძლებს ელექტრონული ცხრილებში ფორმულების
გამოყვანას, ჩაწერას და მათემატიკური გამოთვლებისშესწრლებას.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
5.5
MS Excel 2007 მონაცემთა
სორტირება და გაფილტვრა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში მონაცემთა
სორტირებასა და გაფიტვრას.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
5.6
MS Excel 2007 დავთრის ბეჭდვა
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
საბეჭდი მოწყობილობების გაცნობა, კომპიუტერთან ურთიერთობის
უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
5.7
დიაგრამები და ელექტრონული ცხრილები პროგრამა
MS Excel 2007-ში
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში სხვადასხვა
სახის დიაგრამების აგებასა და გამოყენებას.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
5.8
დისკის დეფრაგმანტაცია და დაფორმატება
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა დისკის დეფრაგმანტაციის და დაფორმატების
გამოყენებასა და მათ დანიშნულებას.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
6.1 პროგრამების Paint-ის, MS Word 2007-ის,
MS Excel 2007-ის გამეორება-გახსენება
|
2
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლეები შეძლებენ მთლიანი თემის გახსენებას და
საკუთარ თავს შეაფასებენ რამდენად შეძლეს მასალის ათვისება.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური
და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.გამოყენებისას.
იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
დამოუკიდებელი
სამუშაო, განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
|
|
შემაჯამებელი
დავალება N 5
|
1
|
07.06
|
კომპიუტერი
|
განვლილი
მასალის შეჯამება.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
სილაბუსი
საგანი: ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
მასწავლებელი: ნატალია თურქაძე
კლასი: V
№
|
თემა
|
თემების ჩამონათვალი
|
თემის შესაბამისობა სტანდარტთან
(მიზანი, შედეგი/ინდიკატორი)
|
საათების რაოდენობა
|
|
1
|
კომპიუტერი
და მასთან დაკავშირებული მოწყობილობების შემადგენელი ნაწილები და მათი დანიშნულება
|
1.1
ჩვენ და კომპიუტერი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური
და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები
და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
|
1
|
|
1.2
როგორ მუშაობს კომპიუტერი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
1
|
|||
1.3
ოპერაციული სისტემა Windows XP
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
2
|
|||
1.4
Windows XP-ის გამოყენებითი პროგრამები
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
1
|
|||
1.5
Wordpad-ში მუშაობა. ტექსტის აკრეფა
|
2
|
||||
1.6
როგორ იმახსოვრებს კომპიუტერი ინფორმაციას
|
ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური
და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები
და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
1
|
|||
2
|
Paint-ში მუშაობა
|
2.1
დავხატოთ პროგრამა Paint-ში
|
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.ის ტექნ. V.6
|
1
|
|
2.2
ნახატის შენახვა და გახსნა. პრაქტიკული მუშაობა ,,შემოდგომა“ ხატვა
|
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
2.3
გავაფერადოთ ნახატები. გასაფერადებელი ინსტრუმენტის გამოყენებით ნახატების გაფერადება
|
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
2.4
ფიგურები Paint-ში. სხვადასხვა
სახის ფიგურების შექმნა
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
1
|
|||
2.5
ფაილი და საქაღალდე
|
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
1
|
|||
2.6
ფაილის ამოჭრა, კოპირება და ჩასმა
|
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
1
|
|||
2.7
სახატავი ფურცლის ზომა და მაშტაბი
|
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
1
|
|||
შემაჯამებელი დავალება N1
|
განვლილი
მასალის შეჯამება
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური
და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები
და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
||
3
|
ტექსტური
რედაქტორი MS Word 2007
შემაჯამებელი დავალება N4
|
3.1Windows XP-ის სამუშაო მაგიდის ფონი
|
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
1
|
|
3.2
ტექსტური რედაქტორი MS Word 2007 კლავიატურაზე ბეჭდვის წესები
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
1
|
|||
3.3
ტექსტის შეტანა. რედაქტირება და დოკუმენტის შენახვა
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
1
|
|||
3.4
ამოჭრა, კოპირება, ჩასმა, მეხსიერების ბუფერი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
1
|
|||
3.5
პრაქტიკული სამუშაო ,,მაღაზია“
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
1
|
|||
3.6
როგორ გავაფორმოთ ტექსტი. სხვადასხვა შრიფტის გამოყენებით ტესტების შექმნა
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
2
|
|||
3.7
პრაქტიკული სამუშაო ,,საქართველო“
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
3.8
კომპიუტერის გარე მეხსიერება
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.9
ინფორმაციის ჩაწერა კომპიუტერში
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.10
ფაილის ტიპების გაცნობა
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
1
|
|||
3.11
ფაილის დაარქივება
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
1
|
|||
3.12
პრაქტიკული სამუშაო. სხვადასხვა ტიპის ფაილების შექმნა
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
2
|
|||
შემაჯამებელი
დავალება N 2
|
განვლილი
მასალის შეჯამება
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
1
|
||
II სემესტრი
|
|||||
3.13
განვლილი მასალის განმეორება. პრაქტიკული სამუშაო MS Word 2007-ში
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
|
1
|
|||
3.14
აბზაცები
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.15
ფურცლის პარამეტრები
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
1
|
|||
3.16
პრაქტიკული სამუშაო ,,კონტინენტები“, ,,განცხადება“
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
1
|
|||
3.17
სიმბოლოები და ფორმულების ჩასმა
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.18
ფიგურები MS Word 2007-ში
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.19
ფიგურების დაფორმატება MS Word 2007-ში
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.20
პრაქტიკული სამუშაო ,,ჩემი ეზო“
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.21
პრაქტიკული სამუშაო ,,ჩემი სკოლა“
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.22
ძიება დოკუმენტში
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.23
ფაილებისა და საქაღალდეების ძებნა
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.24
სურათების ჩასმა ტექსტურ რედაქტორში
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.25
პრაქტიკული სამუშაო ,,სერტიფიკატი“
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.26
პრაქტიკული სამუშაო ,,ეს საინტერესოა“. სურათები საიტიდან icode.ge
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.27
ტექსტის მართლწერის შემოწმება და
ავტომატური
გასწორება
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
3.28
ცხრილები ტექსტურ რედაქტორში
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
2
|
|||
3.29
პრაქტიკული სამუშაო ,,შექმენი გაკვეთილების ცხრილები“
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
|||
3.30
დოკუმენტის ბეჭდვა
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
შემაჯამებელი დავალება N 3
|
განვლილი
მასალის შეჯამება
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
||
კომპიუტერში ხმის ჩაწერა. ინტერნეტში მუშაობა
|
4.1
როგორ ჩავწეროთ ხმა კომპიუტერში
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
||
4.2 როგორ შეიქმნა ინტერნეტი
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
4.3
ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
4.4
პროგრამის ინსტალანცია და დეინსტალაცია
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
შემაჯამებელი დავალება N 4
|
განვლილი
მასალის შეჯამება
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
1
|
||
5
|
ელექტრონული
ცხრილები MS Excel 2007
|
5.1
ელექტრონული ცხრილები MS Excel 2007
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|
5.2
განმეორებით ინფორმაციის შეტანა
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
5.3
უჯრების დაფორმატება
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
5.4
ფორმულები გამოვთვალოთ სწრაფად
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
1
|
|||
5.5
მონაცემთა სორტირება და გაფილტვრა
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
5.6
დავთრის ბეჭდვა
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
5.7
დიაგრამები და ელექტრონული ცხრილები პროგრამა
MS Excel 2007-ში
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
5.8
დისკის დეფრაგმანტაცია და დაფორმატება
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
|||
6
|
პროგრამების Paint-ის, MS Word 2007-ის, MS Excel
2007-ის გახსენება
|
6.1 პროგრამების Paint-ის, MS Word 2007-ის,
MS Excel 2007-ის გამეორება-გახსენება
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური
და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები
და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების,
შენახვისა
და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V.5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ინფორმაციის მოძიებისას
და კვლევის პროცესში.
ის
ტექნ. V.6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
2
|
|
შემაჯამებელი დავალება N 5
|
განვლილი
მასალის შეჯამება
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება
კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
1
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий